Crop top lover

                   



Dragi moji, eto mene opet posle krace pauze. Jako mi je zao sto ovaj post nisam stigla ranije da objavim, u pripremi je vec neko vreme, ali mi je koncekcija u Grckoj bila jako losa, tako da ce svetlost dana ugledati tek sada. .

Iako je u Beogradu znatno zahladnelo u poslednje dve nedelje, mene jos uvek drzi letnje raspolozenje.
Crop top je ovog leta bio jedan od mojih omiljenih odevnih predmeta, kombinovala sam ga bukvalno uz sve. Tako je pri ovoj kombinaciji na red dosla kozna suknja, koja je zapravo jako dobar izbor za sveze, poslednje dane leta. Converse je uvek dobar izbor, pogotovo ako je pred vama dan pun obaveza i setnji kao sto je ovaj dan bio meni.


My lovelies, here I am again after a short break. I'm very sorry that I did not get the chance to upload this post earlier, but my internet conection in Greece was awful.
Although Belgrade is much colder over the last two weeks, I'm still in summer mood.Crop top was one of my favorite pieces this summer and I combined it with almost everything. This time my choice was leather skirt, which was actually a very good choice for fresh, last days of summer. Converse is always a good choice, especially if in front of you is a day full of obligations and walks like this day was to me.


Stay tuned, love ya
-A












WithInstaLoveAlex

No comments:

Post a Comment