Beige







Sneg polako pocinje ponovo da pada, podseca nas da zima jos uvek nije gotova, i da je jos rano da se kaputi odloze. Zapravo je savrseno vreme i za obnavljanje kolekcije kaputa, ako to do sada niste uradili.
Onima koji me mozda malo bolje poznaju je opste poznato da sam cele ove zime trazila savrsen kaput i u novu godinu usla razocarana u izbore u prodavnicama sirom Beograda, ali sam imala tu srecu da sam, pa moglo bi se vec reci, na kraju sezone naletela na zaista kvalitet izbor kompanije Katrin iz Nisa. Ono sto mi nije jasno je kako se samo njih nisam ranije setila. Prvi put sam za njih cula 2012. godine kada sam kupovala haljine za sestrinu svadu kod njih i bila sam prezadovoljna. U Beogradu su smesteni na prvom spratu Beogradjanke, a imaju i jos jednu manju prodavnicu u Kralja Milana 33, ko god da je raspolozen i zeljan istrazivanja nece se pokajati ako ih poseti :) Ceo outfit je bez i braon tonovima, upotpunila ga je jedna od stavki sa liste mojih favorita za januar, a to je Aurin mat sjaj u crvenoj boji sa kojim sam odusevljena, ali o tome cu pisati u nekom od narednih postova.

Do sledeceg posta,
-A




















Coat: Katrin
Bag: Duki Daso
Leggins: H&M
Shoes: JessiGirl
















WithInstaLoveAlex

2 comments: