Black and white




Crno i belo, klasicna kombinacija koja nikada ne moze da omane, a da ne bi postala monotona razbila sam je crvenom torbom i ruzem. U poslednje vreme bas volim crveno, pogotovo na usnama. Oni koji me znaju dugo verovatno ce se upitati sta nije u redu sa mnom, jer od kada znam za sebe ne podnosim crvenu boju, tako da ne bih znala da odgovorim na to pitanje. Da kazemo da sam se zaljubila u crveno hehe, barem u crvene ruzeve i lakove za nokte ;) 
Lokacija za fotkanje ovoga puta jedna od mojih omiljenih, Geozavod, suncano vreme, sto se jako retko vidja ovih dana i naravno dobro raspolozenje su najbolji elementi za dobre fotke ;)
Do sledeceg posta,
-A



Black and white, combination that never fails, and red bag and lipstick to prevent it from becoming monotonous. Lately I really like red, especially red lipsticks. Those who know me for a long time will probably be wondering what's wrong with me, because ever since I can remember I can not stand the red color, so now I am not really able to answer that question. Let's say that I'm in love, at least with the red lipsticks and nail polishes ;) 
Location for this time was also one of my favorite, sunny weather ( which is very rarely seen these days ), and of course, positive mind are the best elements of a great photoshoot ;)
Stay tuned,
-A












Dress: Vigoss
Jacket: H&M
Heels: Alter













WithInstaLoveAlex

7 comments:

  1. Divan post, imaš prelepuu kosu. :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ni ja nisam bila neki ljutielj crvene boje, ali što sam starija to se sve menja. Crveni lak retko kada skitam sa noktiju, a crveni karmin je najčešći u gradu :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/02/moja-tema-emotivna-dramaticnost.html

    ReplyDelete
  3. Balck&white with red details is one of my fave colour combination!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete