Triangl girl






Prvo da vam pozelim srecan pocetak avgusta, a onda da se bacim na postovanje :))
Danasnji post je takodje i prvi post sa Skijatosa. Pre puta sam bas bila u guzvi tako da samo samo putem instagrama stigla sa vama da podelim divnu cinjenicu  da sam postala ponosna vlasnica triangla, ili bolje receno triangl girl ;)) 
Vec neko vreme sam opasno zelela da ga narucim, a glavni razlog zbog kog sam to odlagala je bio rok isporuke i biranje velicine. Bila sam ubedjena da cu promasiti velicinu, a od citavog procesa vracanja i menjanja velicine mi se bukvalno zeludac okretao dok me jedno jutro nije sacekao mejl od Triangl tima da mi ga salju samo da im javim podatke. Kao da su znali da sam se nameracila ;)) Tada sam definitivno morala da odlucim, model, boja, velicina, nema vise odlaganja, izabrah nekako pa sta bude :D 
Klasika, to se sve zbilo 10 dana pred polazak na letovanje, tako da sam dobrih pet dana provela u agoniji zvanoj "Sta ako ne stigne na vreme". Naravno na kraju je sve savrseno ispalo, inace sada ne biste gledali ove fotke ;)) 
Jedva sam docekala da ga prosetam plazom, a velicinu sam ubola i vise nego savrseno, bespotrebno sam lupala glavu oko toga :)
Veoma sam zahvalna i ponosna sto su bukvalno iz mora ljudi izabrali bas mene i da ne neko pita kako su do mene dosli, ne bih znala tacno da objasnim. Instagram je cudo ;))
Do sledeceg posta,
-A










WithInstaLoveAlex

9 comments:

  1. Fotkice su super, a bikini presladak i stoji ti perfektno :)
    Uživaj u letu i moru! Ja brojim dane do mog letovanja, aaa jos dve nedelje :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fotkice su super, a bikini presladak i stoji ti perfektno :)
    Uživaj u letu i moru! Ja brojim dane do mog letovanja, aaa jos dve nedelje :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivanice :** Zelim ti divan provod, uzivaj i za mene, posto mi moje nije bilo dovoljno haha ;)))

      Delete
  3. Već ti napisah na IG da je kupaći vrh :D

    ReplyDelete
  4. Uuu kupaći je odličan i predobro ti stoji, baš si zgodna. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kupaći je savršen i kao da je stvoren za tebe ;)

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. great post! loving your photos and your positive message


    lifeisashoe

    ReplyDelete