Belgrade Wedding Show




Sajam vencanja i kako sam ja tu zavrsila?
- Dosla sam da podrzim Mirjanu Vujcic ciji instagram nalog vodim od septembra, ali i kao ljubitelja mode (i bivseg dizajnera) jako me je zanimalo ko ce sve ucestvovati i cu sve lepo videti. 
Za pocetak moram priznati da sam dozivela par prijatnih, ali i nekoliko neprijatnih iznenadjenja. 
No ovoga puta cu se osvrnuti samo na pozitivne stvari jer bi sajam vencanja trebalo da predstavlja jedan veseo i pozitivan dogadjaj pa vam predstavljam najsvetlije tacke ovog Belgrade wedding show-a :)
Oni koji ovaj dogadjaj nisu ispratili verovatno ne znaju da je sajam odrzan 5. i 6. decembra u Crowne Plazi. Otvoren je u petak, 4.decembra, revijom poznatih licnosti na kojoj su mi najvecu paznju privukli modeli Predraga Djuknica, Lepe Danojevic - Lepa Couture i naravno Mirjane Vujcic. Dok mi je najvece iznenadjenje veceri bio Atelier Amo Lusso .









Mirjana Vujcic

Dusica Spasic




Gde ima lepih kolaca, cveca i inspiracije za dobru fotografiju tu sam!
 Pogotovo onaj deo gde ima kolaca :D
Tako je ovaj sajam ostao obelezen dobrom zabavom, losim vremenom (ali to je najmanje vazno ) i mnostvom lepih fotografija.
Da li ste bili na Belgrade wedding show-u i cije su se kreacije vama najvise dopale? :)

Do sledeceg posta,
A


Tijana Krstic

















WithInstaLoveAlex

7 comments:

  1. Divno si fotkama prikazala sve,kako kreacije, tako i ambijent i njami hranu :) Nisam stigla da odem i bas mi je krivo. I mene oduševljava Amo Lusso, od nedavno je pratim na Insti i rado bih nosila sve te romantične, retro haljinice :)
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivana :) Vidimo se na sledecem, u februaru, u Hajatu ;)) Brzo ce to :)

      Delete
  2. Tvoji kadrovi su fantastični. Zaista sam uživala u ovom postu. Cenim da imaš sigurno još nekih fotki u "šteku" ali ih ljubomorno čuvaš samo za sebe :P
    Divnoćo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaah kako samo ti sve znas :P :D
      Hvala draga!
      P.s. Ako budes dobra do kraja ove 2015. godine mozda ti pokazem sta sam ustekala :D

      Delete
  3. aww these are so beautiful, love the photos! they all looks so pretty and elegant :) x x

    millieerosee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I am so overwhelmed with this brilliant Belgrade Wedding Show. You have made my day by sharing these incredible photos here. Actually I am getting married quite soon at one of best Los angeles wedding venues and was not able to find any good decoration ideas but have shared inspiration ideas for me here. Thanks dear!

    ReplyDelete