Spring mood is on




U susret proleću i novoj sezoni rešila sam da osvežim svoju kolekciju torbi novim članom. U pitanju je prolećna kolekcija Glam up-a, a ja sam se između svetlo roze i sive, teško, odlučila za sivu. Svaka druga stvar u mom ormaru je svetlo roze pa sam dala sebi zadatak da ove sezone razbijem tu roze monotoniju. Ceo outfit je iz H&M-a. Posebno mi je zanimljiva bila kombinacija zimske bunde sa prolećnim detaljem u vidu cvetne košulje. Uz ovaj outfit se odlično uklopila moja nova frizura. Došla sam na ideju da ponovo skratim šiške, a kako umem biti brzopleta nisam mogla da dočekam da odem do frizera pa sam to uradila sama. Saosećam se sa frizerom koji će popravljati moje remek delo. Takođe sam se poigrala i sa bojom očiju, ali se ta razlika može videti samo na close up fotki, iz daljine se uopšte ne primećuje. 
Za divne fotografije je i ovoga puta bila zadužena Marina sa bloga The Book of Happiness. Ona je jedna od retkih osoba koje na prvu tačno razumeju šta sam ja to zamislila i bez greške moju viziju uspe da prenese na fotografiju. Pa su tako i ove, nepogrešive, fotografije tačno onakve kako sam vam želela predstaviti ovaj outfit i ovaj mali deo Glam up-ove nove kolekcije. Više modela iz kolekcije možete pogledati na sajtu Glam up-a ili u njihovim prodavnicama u Ušću i Delta city-ju.
Da li ste već videli celu kolekciju?
Imate li favorite?
Do sledećeg posta,
A






 


























WithInstaLoveAlex

2 comments:

  1. Prelepa kombinacija :) ♥

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Paaa ovde ima i mene :)
    Hvala, hvala za ove pohvale. Dobro dođu u momentima kada misliš da ono što radiš ne valja ahahah..klasična priča :D
    Super su ispale i mislim da je sve ovako zajedno - pun pogodak :)

    ReplyDelete