Hands




Danas je na red dosla fotografija :)
Ovo je jedan od mojih zadataka sa fotografije gde sam se igrala sa rukama (i mucila drugarice ;) ). Fotografije su napravljene analognim fotoaparatom i moram da priznam da nekako vise volim analogne fotografije nego digitalne. Koliko god bolji digitalni fotoaparati bili, sa vise opcija i mogucnosti, pored njih se, po mom misljenju, u nekom trenutku izgubi lepota fotografije. Mogucnost zabelezavanja sve veceg broja fotografija, i pre svega mogucnost da odmah pogledas sta si fotografisao, sa jedne strane ponistava ono dobro staro iscekivanje da se film sto pre razvije, a sa druge strane dodje kao odlicno resenje za one koji su se vecito mucili sa filmovima i nervirali se sto im od 36 snimaka uspe retko koji. Iako spadam medju one sto mogu da skljocaju u nedogled, razmazenost 21. veka, ipak mi je nekako drazi onaj trenutak kada ugledas prizor koji si snimio kako se pretvara u fotografiju, ili kako ja vise volim da ga zovem, trenutak istine, kada saznajes da li je ispalo onako kako si ocekivao i prizeljkivao.
Ove fotke su pravljene na tri filma, naravno da je bilo i neuspelih pokusaja, pre svega jer su radjene pri jako losem osvetljenju, ali imaju neku starinsku notu, mozda zbog teme, okruzenja, a mozda najvise zbog toga sto su crno bele. Kako god bilo, meni su vrlo drage, a nadam se da ce se i vama svideti.
Do sledeceg posta,
-A 

































WithInstaLoveAlex

No comments:

Post a Comment