Sweet November





Stigao nam je i novembar, a kao da je juce bio januar, i dok se okrenemo ponovo ce doci januar. Nekako sam u celu jesenju pricu usla sa zakasnjenjem, s obzirom na to da sam se sa mora vratila krajem septembra i da su mi misli ostale negde kraj mora pa otprilike do sredine oktobra. Jedino su me datumi, koji su se smenjivali brzinom svetlosti, drzali tu negde u stvarnosti, dok se nisam razbudila iz, moglo bi se reci, letnjeg sna, pre par dana kada sam u Delta City-ju videla vec uveliko Novogodisnjim ukrasima dekorisane izloge. Tada mi je u glavi odzvonilo da je do kraja godine ostalo manje od dva meseca, da je leto davno zavrseno, a i ova predivna jesen ce uskoro proci a da nisam uradila sve sto sam za nju imala u planu. Iako jedva cekam da padne sneg, ovaj deo godine mi je najdrazi, a uvek mi nekako najbrze prodje da prosto ne stignem da uzivam u njemu, tako da sam resila da se ubrzam i da ne dozvolim da i ove godine bude tako :)
U danasnjem postu osvrcem se na setnju Topciderom. Odlucila sam se za casual kombinaciju uz detalj mojih novih leopard stikli, koje se potpuno slazu uz jesenju atmosferu i opalo lisce ;) Obozavam Topcider u novembru, mogla bih sate i sate da provedem ovde i da uzivam u suncevim zracima i prelepoj prirodi. Nekako imam osecaj da su se prave vrednosti izgubile negde na pola puta i da je ljudima postalo lakse, a i draze, da iz fotelje gledaju lepe prizore i lokacije sa svojih kompjutera i telefona, umesto da izadju, prosetaju i istraze, za pocetak svoj grad ;) U to ime definitivno preporucujem svima da dodaju Topcider na svoju " To do in November " listu, da nadju sat dva i prosetaju, nece se pokajati :D


Do sledeceg posta,
-A






















Jacket: H&M
Sweater: C&A
Jeans: Stradivarius
Watch: Roccobarocco
Heels: JessiGirl



















WithInstaLoveAlex

4 comments:

  1. great outfit!
    really like the pop of color with the clutch bag

    -http://www.angelaah91.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Odlicna ti je kombinacija!
    Pogledaj moj blog, ako zelis, novi je. :)

    http://danielleshappycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete