Into the woods



Volim zimu, ali ne volim kisu, mnogo trazim, jel? Ali zaista bi mi bilo lakse kada bi se ovo napolju bar u sneg pretvorilo jer mi ovo vreme postaje nepodnosljivo i depresivno.

Tako da sam ugrabila par minuta da nadoknadim davno obecani post, dok je jos sunce sijalo, sada kada pogledam ove fotografije izgledaju mi kao daleka proslost a ne prosla nedelja :(
Jako volim belu boju, i nekada mi je cak draze da je nosim zimi nego leti, sto objasnjava i moju ljubav prema ovom dzemperu, inace kada kupim nesto novo ponasam se kao dete, sto ste mozda i primetili, ne skidam ovaj dzemper kao da nemam sta drugo da obucem haha 
Samo da se razumemo, ja se zaista trudim da ga izbacim ,ali se tako savrseno uklapa u svaki moj outfit :D
Tako ni ovoga puta nije izostao u kombinaciji sa nekim braonkastim, jesenjim tonovima.
Mozda njegovom belinom prizovem malo snega pa da zabeli i oko mene :))

Do sledeceg posta,
-A



I love winter, but I hate the rain, I ask too much, right? But seriously, it would be so much easier if this awful weather outside could turn into a snow, because at this point it becomes so depressing and unbearable.
So a found a few minutes to catch up on a promised post, while the sun was still shining, but now when I look at these photos seem like a distant past and not last week :(
I love white color and sometimes I love even more to wear it in winter than in summer, that explains my love for this sweater, and when I buy something new a act like a child, you may have noticed, and I do not take off this sweater as if I have nothing else to wear haha
Just to be clear, I try so hard to mix something else with my outfits but it makes a perfect fit with everything :D
And this time it comes in a combination with some brownish, autumnal tones.
Stay tuned,
with love
-A

















Boots: Beo Shoes
Jeans: Stradivarius
Sweater: H&M
Bag: Duki Daso
Coat: AMC






















WithInstaLoveAlex

No comments:

Post a Comment